.header img { margin-$startside:auto; margin-$endside:auto; } miss koala: done!
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 26 July 2011

done!

done! even terlambat dr orang lain tuk tgk crita harry potter part two, tp yg pnting dpt jgk tgk.. thanks 4 my bestie, Salam coz jadi peneman aku ari tu..

btw, mgu lepas even kalah 1-0 ngan chelsea.. tp permainan x la mngecewakan coz pada aku, team malaysia memberikan saingan yg hebat n gol yg dijaringkan oleh drogba tu pun leh dikatakan kntroversi.. huhu..

tp yang wat aku x selera mkn slama beberapa hari adalah disebabkan kekalahan skuad kebangsaan dgn team Singapura.. sobs2.. arap2 mereka boleh tebus kekalahan masa main kat Bukit Jalil nnt.. amin~ insyaAllah, aku pun akan pastikan aku akan berada kat sana bersama-sama penyokong Malaysia yg lain jika x ada pape halangan..


bendera chelsea sekadar perhiasan.. sekian~

Luv u Malaysia!

p/s: ayat sangat skema.. keh2


2 comments: