.header img { margin-$startside:auto; margin-$endside:auto; } miss koala: Malaysia boleh!
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 3 July 2011

Malaysia boleh!


hihi..neves la plak..game timbal balik ni kan, dpt wat aku x tido petang la.. konon2 sbb neves sgt la..poyos.. smgt kesukanan gila kan.. haha..
ekceli, aku bkn minat sgt tgk bola.. bleh kata 80% je laa minat.. so, x byk sgt la 2 kan..huuu.. aku ag minat tgk badminton, sbb xde la lama sgt game dia..hee~

 tp sbb ni melibatkan negara tanah tumpahnya darah ku, mmg excited gila babas nk tgk.. so, klau game kabaddi, mlysia ada main scara live pon aku duk dpan tv tau.. ngeh2..

so, arap2 MALAYSIA dapat la tewas kn TAIWAN tuu.. 1-0 pn jadi laa.. sbb ssh jgk nk men tmpat org kn..  berperang ngn lwn, berperang ngn emosi ag.. pape pun hope Malaysia dapat wat yg terbaik.. Amin~


ncem nya apek..kui2..tp da tunang..huuu~
calon2 aku nt seharusnya minat sukan jgk..tp kena minat aku la lebih dr sukan tu.. aku x nk jd  benda ke 2 yg terpenting kan..huuu..peace!

2 comments:

  1. awak awak..sayer suker la blog awak..nampak jujur dan ikhlas dari hati..teruskan usaha awak yer.....

    ReplyDelete
  2. haha..awak klau x perli sy, xbleh eh..nk sy ketuk kpala awk? haha

    ReplyDelete