.header img { margin-$startside:auto; margin-$endside:auto; } miss koala: i got da ticket..yuhuuu!
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 4 July 2011

i got da ticket..yuhuuu!

x abis2 update sal bola kan..huuu.. nak wt cane, dh mse cuti sem ni byk tayang sal bola kn.. x kn nk cte sal asmnt lak..ngeh2..

tapi kan.. kan.. kan.. kann.. aku xcted gle ni.. 

nak tau.. 

nak tau..

nak tau x...

aku da berjaya beli tiket match chelsea ngn malysia tu.. ni bukti dia.. heh!


aku beli tket yg paling murah je.. x mampu nk beli yg grandstand pnya.. x kisah la, jnji dapat bising kan stadium 2 ngn suara aku yg merdu ni kan..hak2.. 

em,arap2 Malaysia leh la kalah kan chelsea.huu.. tiada apa yg mustahil kan..

p/s:  x saba nya..kui3

3 comments:

  1. dengan adenya aku,berhasil..
    say thanks 2 rock corner,subang parade and say wtf 2 studio r..die tipu aku..hahha

    ReplyDelete
  2. akulah pak lan: trima ksih.ngeh2.. awk x pegi tgk ke?

    juwa: rock corner..lebiu so much!! studio 2 ngek.. wat aku patah ati kejap je..huu

    ReplyDelete