.header img { margin-$startside:auto; margin-$endside:auto; } miss koala: who am i...
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 12 July 2011

who am i...

 Orangnya perasa dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul dengan nya kerana perwatakannya yang lembut dan ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak oleh dikhianati orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu-buru dalam bertindak. Sayangnya, untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba  . Oleh itu, mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.


Ni sifat-sifat yang individu bagi mereka yang lahir pada 2, 11 dan 30hb.. salah sorangnya adalah aku.. Secara keseluruhannya, aku rasa 50-50 la kot yang terkena dgn diri aku.. tp tak tau la pada individu lain yang lahir pada tarikh tersebut kan.. maybe ada yg terkena 100%.. Btw, siapa2 yang rapat dengan aku maybe akan tolak bulat2 part perwatakan lembut tu.. haha.. aku nak jugak mempunyai ciri2 gadis melayu terakhir, tapi apakan daya, kecik-kecik dulu dah terbiasa tgk power rangers, ultraman, dragon ball dll.. kalau terbiasa tgk barbie, mesti lembut mcm puteri punya.. huu.. then, tulisan yg highlight merah tu, of cos yang ada sangkut paut ngan aku.. setuju kan????

Nota kaki: Dato' Dr. Hj. Fadzilah Kamsah (2011)


dengan kuasa bulan akan menghukum mu! wink2 *


p/s: kecik2 dulu selalu layan sailormoon.. patut la besar2 ni agak bersikap pending jgk.. terpengaruh dgn sailormoon rupa2 nya...* sigh*



8 comments:

  1. skrg sailormoon ada lagi time weekend..p la tgk..kah kah kah

    ReplyDelete
  2. dah download cte tu..kih kih. kih.. smpai skrg la pending mcm sailormoon...huu

    ReplyDelete
  3. uit2x~~~lorh..gtu sy kelakar laa orgnyer coz sy suke tgk oggy n the cockroaches...zaaaaiii,zaaaaiii,zaaiiii,zaaaiiii,zaiiiiii....sound effect pn dh lbh kurg nme sy...weeeeeeee...~!!!

    ReplyDelete
  4. woooo...ni insan yg lhir pd 11hb...semua xkena..kcuali yg lembut tuh...mmg 100% btol...

    ReplyDelete
  5. nini: bongek la ko ni.. haha.. gaya sungguh wat sound effect gtu.. tp ko sllu tgk oggy 2 kan, sbb 2 beso2 ni sllu kena buli gak mcm si oggy 2..hua2..

    ain: oak tu mmg la lembut.. oak kn trsnform dr laki ke pmpn..kui2..

    ReplyDelete
  6. menarik entry ni..
    kalau free jemput singgah ke blog saya. your comments are most welcomed.
    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ble sy kne buli..??org xsmpai ati nk buli sy taw..yelaa..trpegun tgk snyuman mnis sy nie..hahahha~~

    ReplyDelete
  8. ninie: jgn prasan bleh x? aku nk pengsan sokmo ble bce komen ko..ahaha

    ReplyDelete